środa, 30 maja 2007

ŚRODA

Chcialam dzisiaj zamiescic zdjecia ze Stambulu, ale pod wplywem paru rozmow zastanawiam sie gdzie. Tu pytanie do czytelnikow, co wg Was jest wygodniejsze i lepsze:

1. Zarowno zdjecia, jak i moje opowiesci umieszczam na tym blogu, czyli tur-tur (jednym slowem wszystko znajduje sie w jednym miejscu)

2. Zdjecia wrzucam na fotobloga (mutlu) a tutaj zostaje czysty tekst - byc moze tak jest wygodniej.

Glosujcie :) Do wygrania nocleg na balkonie w Alanyi z widokiem na wzgorze Kale ;)))



ps. Idac dzis do biura przeszlam jak zwykle kolo wlasnie wykanczanego McDonaldsa (to bedzie drugi w Alanyi). Duzo jeszcze zostalo do zrobienia, ale dzisiaj rano przywiezli stoly i krzeselka. Turcy oczywiscie z calej tej zapakowanej sterty wyciagneli dwa stoliki i kilka krzesel, wystawili przed restauracje, usiedli, zapalili papieroski i wyciagneli komorki. Tak wlasnie wyglada praca w Turcji. Swojsko, no nie? ;)

6 komentarzy:

Agata Wielgołaska pisze...

oddaje swoj skromny glos na propozycje numer 1: tekst + zdjecia (lubie czytac ksiazki z obrazkami;) poza tym czasem zbyt leniwa jestem, zeby zagladac na fotobloga osobno (przez co wpadam tam rzadziej)

podpisano: leniwa agata

Anonimowy pisze...

Agus,wszystko jedno,byle szybciej.Ma.

Anonimowy pisze...

no coz. ja juz sie przyzwyczailam do mutlu... tekst bedzie uciekal, jak dodasz duzo fotek i zeby cos przeczytac, trzeba sie bedzie naszukac. no nie wiem.
z drugiej strony jedna czy dwie fotki do tekstu dodaja mu sily przekazu.
wiec moze jedno-dwa zdjecia tu, a reszta [wiekszosc] na mutlu, zeby mozna bylo komentowac?

Anonimowy pisze...

tu tekst, tam foty
gdy zdjecia się ładują tekst przeskakuje i ciężko się skupic ;)

codziennie tu do Ciebie zaglądam, łaknąc wciaż nowości:) na początku maja byliśmy w Side i w Turcji zakochaliśmy się na wskroś:)

zaczytywałam się w Twoich tureckich blogach przed wyjazdem, by poczuc klimat:) a teraz, po powrocie wciaż do nich wracam, i wciaż i wciąż i wciąż.. i wciąż mi mało!:) w przyszłym roku planujemy dłuższy pobyt, a ja i nad pracą tam sie zastanawiam.. eh.. :)

zazdroszczę odwagi i pozdrawiam serdecznie! :)))

Anonimowy pisze...

weź wreszcie wrzuć wszystko na jednego bloga - przez ciebie mam za długie zakładki rss!

Anonimowy pisze...

a ja jestem za tym, aby zdjecia byly na mutlu, a tekst na tur-tur! a tak poza tym to juz za 6 dni bede w Turcji... i pozostane na 4 miesiace :D dzieki Skylar za wszystkie notki, dzieki nim czuje sie lepiej przygotowana do wyjazdu :)pozdros