wtorek, 14 kwietnia 2009

DZIAŁALNOŚĆ POBOCZNA

Jak kochani Czytelnicy się zapewne domyślają, milczenie, które na tym blogu chwilowo nastało, ma swoje konkretne przyczyny. Nie tylko święta (przy okazji, bardzo udane, mam nadzieję, że u Was też).
Wiosna to oczywiście czas zmian i snucia rozmaitych planów, a nawet bardziej realnych projektów na całkiem bliską przyszłość. O nich bardziej konkretnie w swoim czasie, na razie tylko poinformuję o dwóch efektach mojej działalności "okołotureckiej", które jak najbardziej są do wglądu:

1. Ukazał się najnowszy numer magazynu "Polki w Świecie", gdzie znalazły się moje refleksje na temat przygody z Turcją. Gazeta do wglądu w większych salonach prasowych, także, zdaje się we fragmentach, tutaj

2. Biorę też udział w bardzo ciekawym projekcie: "Koniec Świata". Osoby chętne mogą tam tworzyć na bieżąco przewodnik po różnych krajach dla prawdziwych podróżników z plecakiem. Spisane przeze mnie porady na temat Turcji bezpośrednio na tej stronie.


Tymczasem, jak donoszą informatorzy, na południu Turcji zaroiło się już od turystów. Jakby na złość kryzysowi ekonomicznemu :)
Już niedługo i ja spakuję walizkę (a raczej walizki, w jedną na pewno się nie zmieszczę) i polecę inaugurować sezon lato 2009. Miejmy nadzieję, że kryzysowy nie będzie wcale :)

Do następnej notki (wkrótce),
z wiosennymi, słonecznymi, polskimi :) pozdrowieniami

6 komentarzy:

なな pisze...

Hmmm poczytam :)))
a co się stało z poprzdnią notką FENOMEN POLEK? czyżby autorka usunęła posta???

Anonimowy pisze...

no właśnie , gdzie jest FENOMEN POLEK?:)

Renata pisze...

Zakupiłam Polki w świecie, fajnie jest przeczytać coś o "znajomych" :) pozdrawiam

emho pisze...

fajne te polki, tez polecialam zakupic... czekam na dalsze posty;)

daria pisze...

przeczytałam na szybko w empiku, bo gazeta cenowo do mnie nie przemówiła. co nie zmienia faktu, że zacnie, zacnie, ładnie....

Filip pisze...

fajna robota na koniecswiata.pl ja tez do nich napisalem i jesli nei masz nic przeciwko to napisze cos o wschodzie. :) a tymczasem pisz na blogu tez.